Téma: Reklám
A gyógyszerreklámozás törvényi feltételei
WEBBeteg - Simon Béla - 2022.04.13. 08:34
A gyógyszergyártás iparszerűvé válását és a kereskedelem gyakorlatát tekintve, megfelelő szakismerettel nem rendelkező személyek vásárolják a gyógyszereket, éppen ezért elengedhetetlen követelmény, hogy a gyógyszerek...
Dr. Bittner Nóra: Nem volt célunk a gyógyult betegek támadása
WEBBeteg - Tóth András, újságíró - 2017.01.25. 09:14
Többen az önerőből felfedezett, immár sikeresen gyógyult személyek támadásának vélték a Magyar Rákellenes Liga idei kampányfilmjét, annak figyelemfelkeltő tartalmát. A kisfilm időközben lekerült a szervezet honlapjáról....
Harc a tisztességtelen egészségügyi reklámok ellen
WEBBeteg - Kósa-Boda Veronika, újságíró - 2013.04.04. 09:41
Az elmúlt évtized egyre liberálisabb gondolkodásmódja, a Versenyhivatal és az Európai Unió nyomása miatt 2006-ban megváltozott a Magyar Orvosi Kamara etikai kódexének hirdetési etikára vonatkozó szabályozása. Az új...
Biorezonanciás készülékek: bírságolt a GHV
MTI - 2011.09.23. 08:23
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) együttesen 7,5 millió forintra bírságolt 3 vállalkozást, mivel reklámjaiban gyógyhatást tulajdonítottak az általuk forgalmazott készülékeknek, állításaikat azonban megfelelő...
A dohányreklámok valóban hatnak a kamaszokra
Medipress - 2011.01.30. 15:36
A dohányreklámok valóban arra sarkallják a tinédzsereket, hogy rágyújtsanak, állítják egy új tanulmány szerzői, és szeretnék elérni, hogy betiltsák az ilyen hirdetéseket.
Poszt-SMS stressz szindróma - Nem létezik
MTI - 2010.08.07. 13:12
Reklámszakemberek találták ki csupán azt a hír, hogy a sok SMS-küldés megbetegít. A beszámolóban megnevezett új betegségek, az "SMS-mámor" vagy a "poszt-SMS stressz szindróma" ugyanis nem létezik.
A méregtelenítőszerek többsége humbug
Független Hírügynökség - 2009.01.05. 14:30
Brit kutatók tanulmányt tettek közzé arról, hogy az agyonreklámozott méregtelenítők túlnyomó többsége fabatkát sem ér.